jueves, 7 de agosto de 2008

ATENAS 2004: Eleftheria Arvanitaki: "Dynata"

En vísperas de la ceremonia de apertura de los Juegos Olímpicos del 2008, me parece adecuado recordar los de Atenas de hace cuatro años con este video en el que la cantante Eleftheria Arvanitaki interpreta su conocido tema "Dynata"




ΔΥΝΑΤΑ


Δυνατά, δυνατά, γίναν όλα δυνατά τ’ αδύνατα
Δυνατά, δυνατά, σ’ ένα θέαμα κοινό
Δυνατά, δυνατά κι όπως πάνε του χορού τα βήματα
με τα χέρια ανοιχτά όλα τα περιφρονώ

Σαν γυναίκα γεννά στο χώμα η νύχτα το πρωί
κι όλα αντέχουν ξανά και γίνονται ζωή
Ποια παλιά κιβωτός μέσα απ’ του χρόνου τις στοές
βγάζει ακόμα στο φως ζευγάρια αναπνοές

Δυνατά, δυνατά, γίναν όλα...

Κι όλο κάτι λέω κάποια αγάπη κλαίω
κι όλο μέσα μου θρηνώ χαλάσματα
Με τα χρόνια μου στα σεντόνια μου
σαν φαντάσματα

Δεν υπάρχουν πολλά που να τ’ ελπίζουμε μαζί
Κοίτα, κοίτα ψηλά κι άλλος αιώνας ζει

Δυνατά, δυνατά, γίναν όλα...

Ελευθερία Αρβανιτάκη

POR NUESTROS AMORDAZADOS ATLETAS

De paso aprovecho para colgar aquí este tema de la misma intérprete en el que a uno le parece estar escuchando a la misma Safo.



ΣΑΠΦΩ

Ήρθε και τρύπωσε ο Ερμής στο όνειρό μου μέσα
και του είπα·
"Αφεντάκο μου, πώς χάθηκε η ζωή μου
Και δε γελώ, δε χαίρομαι, μήτε τα πλούτη θέλω
μα κάποιος πόθος με βαστά, ζητάω να πεθάνω
Τις υγρές να δώ με τους λωτούς, του Αχέροντα τις όχθες".

Ελευθερία Αρβανιτάκη



Δίσκος: «Τραγούδια για τους μήνες»

No hay comentarios: